Gandalf

Alla inlägg under oktober 2014

Av Lille Gandalf - 28 oktober 2014 22:05

Hej!

Så jag såg just The Fault In Our Stars. Igen. För 12:e gången.

 
OMG jag är helt kär i den filmen! Jag bara älskar sorgliga filmer  

Jag gråter varje gång! Ah den är så BRA!
Jag kände först att jag kanskle borde läsa boken först, men jag "hann" inte (AKA jag var för lat för att åka till biblioteket) läsa den men jag såg den på bio med en av mina nära vänner<3
Nu har jag äntligen köpt boken.. eller ja Mormor köpte den till mig i tidig namnsdagspresent så jag får inte läsa den...   På torsdag har jag namnsdag så då får jag läsa den men vi får se...
Aja eftersom jag älskar filmen så tänker jag spendera ett tag till att skriva en recension om den.. Inte nu dock haha :P Vi får se om jag lägger upp den här :)

Prövar det här med spotify i inlägg.. Isf är detta en låt jag lyssnar sönder just nu   
Hoppas det funkar ^^
Jaja, inget intressant har väl hänt idag, förutom att jag skypade med min BFF i 8 h.. som vanligt haha :P
Hoppas ni har det bra!


P.s nån som kan någon bra film? Helst sorglig eller/och romantisk, INTE SKRÄCK jag skulle dö.. Bokstavligen...

Av Lille Gandalf - 25 oktober 2014 10:03

Då ska jag försöka blogga igen.

Ni som har läst den här bloggen förut ser kanske att jag har raderat alla inlägg. Nu ska jag börja om. från början.

Here we go!

Jag är en tjej som är 100% svensk.. och jag bor i Sverige o.o

Jag går i en Musikklass (heck yeah) men jag sjunger som en jäwla kråka.. vet inte hur det gick till xD

jag kommer blogga om mitt liv. Mitt liv är konstigt.
Jag kommer inte ge ut namn på mina kompisar, eller på mig.
Bara om jag kännar att jag är "Redo" för det.

Ha det bra!

 

BTW vad tycks om min skylt? Jag är nöjd ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fin bild va? hehe
Välkommen till min blogg! Jag är en tjej från Sverige som bloggar om sitt liv (och gandalf)
Hare bra!

Fråga mig

1 besvarad fråga
Flag Counter

Omröstning

Om du har 4 pennor och jag har 7 äpplen, hur många pannkakor får plats på taket?
 11
 vaa?
 Ska det här vara ett matteproblem?
 Lila, för att aliens inte har hattar på sig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards