Gandalf

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2014

Hejsan!

Av Lille Gandalf - 25 oktober 2014 10:03

Då ska jag försöka blogga igen.

Ni som har läst den här bloggen förut ser kanske att jag har raderat alla inlägg. Nu ska jag börja om. från början.

Here we go!

Jag är en tjej som är 100% svensk.. och jag bor i Sverige o.o

Jag går i en Musikklass (heck yeah) men jag sjunger som en jäwla kråka.. vet inte hur det gick till xD

jag kommer blogga om mitt liv. Mitt liv är konstigt.
Jag kommer inte ge ut namn på mina kompisar, eller på mig.
Bara om jag kännar att jag är "Redo" för det.

Ha det bra!

 

BTW vad tycks om min skylt? Jag är nöjd ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lille Gandalf - 11 november 2014 08:37

Heej! Veckorna släpar sig fram och min kropp orkar inte idag, så jag är hemma. Jag mår illa och har ont i huvudet. Jag är förskyld och nyser hela tiden.. Iallafall. Jag bloggar från mobilen idag, kommer inte sitta så mycket vid datorn (bara när j...

Av Lille Gandalf - 4 november 2014 19:05


Tjenare! Idag är det tisdag, AKA tråkig dag. Har aldrig något att göra på Tisdagar. Och igår började skolan igen. Höstlovet gick alldeles för fort. Arghgsahg. Igår började vi 09:45 (som vi gör varje måndag men eheh) och slutade 14:45. En vanlig...

Av Lille Gandalf - 2 november 2014 20:55


Jag vill bara få ut min ilska på allt. Nejmen jag är arg och ledsen på föräldrar som inte riktigt förstår. Jag hade för en stund glömt bort allt. Två av mina nära vänner hade kikat mig och fått mig att le och tillochmed skratta lite tyst. Och så ko...

Av Lille Gandalf - 2 november 2014 18:46

Hejsan.. :)Herregud vilken helg det har varit. Vilket Lov! Allt händer sammtidigt.Vi börjar väl med det roliga.I fredags var jag på Kokpunkten med min Bff. Det var inte lika läskigt som jag trodde, men det var helt OK och får 4/5 i betyg. Roligast va...

Av Lille Gandalf - 28 oktober 2014 22:05


Hej! Så jag såg just The Fault In Our Stars. Igen. För 12:e gången.   OMG jag är helt kär i den filmen! Jag bara älskar sorgliga filmer   Jag gråter varje gång! Ah den är så BRA!Jag kände först att jag kanskle borde läsa boken först, men jag "...

Presentation


Fin bild va? hehe
Välkommen till min blogg! Jag är en tjej från Sverige som bloggar om sitt liv (och gandalf)
Hare bra!

Fråga mig

1 besvarad fråga
Flag Counter

Omröstning

Om du har 4 pennor och jag har 7 äpplen, hur många pannkakor får plats på taket?
 11
 vaa?
 Ska det här vara ett matteproblem?
 Lila, för att aliens inte har hattar på sig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards