Gandalf

Alla inlägg den 4 november 2014

Av Lille Gandalf - 4 november 2014 19:05

Tjenare!

Idag är det tisdag, AKA tråkig dag. Har aldrig något att göra på Tisdagar.

Och igår började skolan igen. Höstlovet gick alldeles för fort. Arghgsahg.

Igår började vi 09:45 (som vi gör varje måndag men eheh) och slutade 14:45. En vanlig måndag.

FÖRUTOM att våran Mentor och Eng/Sv lärare var borta.. IGEN. Hon var sjuk hela veckan innan höstlovet och sen nu dissade hon oss totalt. (Hon var på möte tror jag :P)

Så vi hade vikare (Yaay not) och ja. det gick väl sådär :P
Idag i skolan hände inget specielt. Men efter skolan sällskapade (stalkade) jag mina kompisar K och L... bra namn där asså. K är min bff sen när vi var typ 6 år gamla och L var min kompis i 4:an-6:an men nu är vi Bffs :P

Jag och L följde med K "hem" och sen stalkade jag L hem till honom :D
Jag gick inte in till hans hus direkt men jag stog utanför (Creep)
Och vi pratade om att jag är rädd för allt, och lite annat typ varför vi är dumma i huvudet osv..   

Asså jag och mina vänner är lite knäppa.. <3

Nejmen just L tycker jag synd om, jag hoppas han lyckas med sina mål.

Låter lite "ostigt", men ja. Tolka det hur du vill :)


Lita annat nu då "besides school" :D

Jag saknar fortfarande Ior. Men jag mår bättre. Vi ska ha begravning så snart som möjligt.

Mamma sa att om jag röjer i mitt rum kan jag ha något mindre djur i rummet :3

Antagligen en Hamster. (Håller på att städa just nu :D)

Har redan kollat upp allt, med bur o sånt. Gah. Jag känner mig lite halft desperat haha  
Men enligt mina beräkningar (speakin' in fancy?)   så kommer inköpet kosta runt 1500 kr om inte mindre. (så jäwla proud alltså)   (JA, jag kollar på MLP ibland DEAL WITH IT)

Ja men det var allt haha :P

Vi hörs!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fin bild va? hehe
Välkommen till min blogg! Jag är en tjej från Sverige som bloggar om sitt liv (och gandalf)
Hare bra!

Fråga mig

1 besvarad fråga
Flag Counter

Omröstning

Om du har 4 pennor och jag har 7 äpplen, hur många pannkakor får plats på taket?
 11
 vaa?
 Ska det här vara ett matteproblem?
 Lila, för att aliens inte har hattar på sig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards