Gandalf

Alla inlägg den 11 november 2014

Av Lille Gandalf - 11 november 2014 08:37

Heej!
Veckorna släpar sig fram och min kropp orkar inte idag, så jag är hemma. Jag mår illa och har ont i huvudet. Jag är förskyld och nyser hela tiden..
Iallafall.
Jag bloggar från mobilen idag, kommer inte sitta så mycket vid datorn (bara när jag skriver färdigt mina skoluppgifter).
I söndags var jag hemma hos farmor och hälsade på hennes katts 3 veckor gamla kattungar! Sötaste jag har sett! Bild kommer längst ner ^^
Jag är egentligen allergisk mot katter, men jag tog tablett och hade min astmamedicin med mig så det bra, jag kände inte ens av dom!?
En annan kul nyhet är att jag ska få rida i en svårare grupp nästa termin! (Tillochmed den svåraste gruppen)
Dock är jag sjukt nervös för dom i den gruppen är så bra på att rida och sen kommer jag och rider som en anka... ?_?
men det är en tävlingsgrupp, vilket innebär att man får möjlighet till att låna ridskolans hästar och åka ut och tävla med, vilket är bra för mig som inte har råd med egen häst.
Dock är jag inte så tävlingsinriktad, jag har inte tävlat på ca 2 år...
Men måste väl börja igen :P
Vi får se hur det blir med det!
Ha de bra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fin bild va? hehe
Välkommen till min blogg! Jag är en tjej från Sverige som bloggar om sitt liv (och gandalf)
Hare bra!

Fråga mig

1 besvarad fråga
Flag Counter

Omröstning

Om du har 4 pennor och jag har 7 äpplen, hur många pannkakor får plats på taket?
 11
 vaa?
 Ska det här vara ett matteproblem?
 Lila, för att aliens inte har hattar på sig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards